Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Μια "αλλιώτικη" αγάπη !!



Του Αγίου Βαλεντίνου σήμερα κι όλοι εξυμνούν 

την αγάπη , τον έρωτα ........



Εγώ θα σας μιλήσω για μια δικιά μου αγάπη , 

μια "αλλιώτικη" αγάπη , 

μια αγάπη που με συντροφεύει από παιδί .



Κι αυτή δεν είναι άλλη από την αγάπη μου για τα βιβλία .

Μια αγάπη που την έμαθα από τους γονείς μου .




Από μικρή απολάμβανα το ταξίδο μέσα στις σελίδες 

ενός καλογραμμένου βιβλίου ,

άφηνα τη μαγεία του να με παρασύρει 

        σε τόπους αλλιώτικους , μακρινούς ........




Οι ήρωες ξεπηδούσαν από τις σελίδες

και γίνονταν φίλοι μου ,

ακόμα κι όταν 

το βιβλίο ήταν κλειστό και τοποθετημένο 

στοργικά στο κομοδίνο μου .






Θυμάμαι από μικρή να αγγίζω με αγάπη το βιβλίο ,

να το ξεφυλλίζω προσεκτικά , να το μυρίζω !!

Συνήθεια που την έχω ακόμα και σήμερα !!



Τώρα που τα χρόνια πέρασαν και ο Θεός 

με αξίωσε και μου χάρισε το δώρο 

της μητρότητας και μάλιστα δυο φορές ,

προσπαθώ με τρυφερότητα να "περάσω" αυτήν μου 

την αγάπη στα δυο μου παιδάκια .



Γιατί πραγματικά πιστεύω ότι το να βοηθήσεις 

το παιδί σου ν'αγαπήσει το βιβλίο ,

είναι ένα από τα σημαντικά πράγματα

που θα πρέπει να κάνει ένας γονιός για το παιδί του!!


Οι αναγνωστικές ικανότητες μαθαίνονται στο σχολείο , η απόλαυση της ανάγνωσης όμως μόνο στο σπίτι .


Θέλετε το παιδί σας να αγαπήσει τα βιβλία ;



Τότε , ακολουθείστε αυτές τις συμβουλές !

1 ) Διαβάστε του βιβλία από πολύ μικρή ηλικία .

2 ) Διαβάστε του βιβλία κάθε μέρα .

3 ) Αγοράστε βιβλία που ξέρετε ότι θα ενδιαφέρει
το θέμα τους το παιδί σας .

4 ) Καθορίστε μια συγκεκριμένη ώρα κάθε μέρα 
για ανάγνωση βιβλίων .

5 ) Τοποθετήστε βιβλία στο χώρο όπου κινούνται
τα παιδιά στο σπίτι .

( Το να έχετε βιβλία σε διάφορα σημεία στο σπίτι 
βοηθά το παιδί να τα βλέπει σαν ένα
κομμάτι της καθημερινότητάς σας .)


6 ) Διαβάστε εσείς βιβλία και γίνεται 
παράδειγμα για τα παιδιά σας .




Μη ξεχνάτε !!

Το διάβασμα κάνει καλό στην οικογένεια !!  :)

Σας φέρνει όλους πιο κοντά και 

περνάτε όμορφες οικογενειακές στιγμές !!










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου