Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Η φωτογραφία




     
       
Φίλοι μου ,καλημέρα !!


  Ύστερα από αρκετή περιήγησή μου στο Διαδίκτυο , βρήκα μια φωτογραφία που μου άρεσε πολύ ( δεν ξέρω γιατί, ειλικρινά! ).Έπιασα τον εαυτόν μου να την παρατηρεί για ώρα , κάθε της γωνιά και κάθε της λεπτομέρεια.


Μετά από λίγο αναρωτήθηκα «Ποιος θα ήταν ο καλύτερος τίτλος γι ’ αυτήν τη φωτογραφία;» και «Ποια μικρή ή μεγάλη ιστορία κρύβεται πίσω από αυτήν;»

Και μετά χαμογέλασα ..... θα αναρωτιέστε γιατί ! Γιατί χωρίς να το θέλω και χωρίς να το καταλάβω έκανα ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο , κάπου εκεί στο Δημοτικό , όπου τότε , μόνη μου, χωρίς να μου το πει κανείς , είχα βρει το δικό μου μυστικό παιχνίδι ...... έβρισκα από οπουδήποτε φωτογραφίες και σκεφτόμουν έναν τρανταχτό τίτλο κι έφτιαχνα μια ιστορία για να τον συνοδεύει ....... και μετά την αφηγούμουν στα αγγλικά  ή στα γαλλικά , όπως μπορούσα , όσο μπορούσα !!!

Και σκέφτηκα με χαρά «Να μια πολύ ωραία ιδέα για τους φίλους μου στο blog
Θα σας βρίσκω μια φωτογραφία που μου αρέσει κι εσείς θα μου βρίσκετε έναν τίτλο ή μια ιστορία που να του ταιριάζει .
Η καλύτερη προσπάθεια θα ανταμείβεται .Πώς ; Αυτό είναι έκπληξη !!

Λοιπόν , ξεκινάμε ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου